Korek w Poznaniu da ci klientów!

Wykorzystaj swoją szansę i zareklamuj swoją firmę w najlepszy możliwy i łatwo dostępny sposób – wykorzystując na miejsce swojej reklamy bilbordy znajdujące się przy głównych i do tego najczęściej zakorkowanych ulicach w mieście. Nudzący się za kierownicą potencjalni klienci szukają w takich chwilach jakiegokolwiek zajęcia – a z nudów bardzo często czytają właśnie zamieszczane na poboczach znaki oraz reklamy – i z pewnością znamy ten mechanizm z własnego doświadczenia.

To dopiero początek kariery twojej firmy

Billboardy niejako bezpośrednio wiążą się z plakatowaniem Poznania – to również doskonała forma rozreklamowania swojej firmy na najlepszym możliwym rynku – lokalnym. To wszystko sprawia, mieszkańcy każdego dnia mają okazję zapoznać się z konkretna ofertą firmy znajdującej się w zasadzie na miejscu. Wbrew pozorom taki rodzaj docierania do klienta jest skuteczniejszy niż korzystanie z akcji reklamowych oraz marketingowych za pomocą na przykład Facebooka – tam bowiem maszyna wybiera, komu zostanie ona wyświetlona – reklamami na ulicy interesują się zwykle osoby, które do czegoś tych konkretnych informacji potrzebują.

Jak przebiega taka kampania?

Rozklejanie plakatów w Poznaniu może objąć swoim zasięgiem również wszystkie okoliczne, mniejsze miejscowości, jeśli tylko są obiecującym źródle potencjalnych klientów dla danej firmy. Po ustaleniu konkretnych danych, czyli wielkości czy ilości plakatów oraz miejsc, w jakich mają zostać rozklejone, wszystkie akcje kampanie są na bieżąco raportowane, dzięki czemu właściciel firmy ma ciągle pełen wgląd we wszystkie sprawy.


   2 komentarze


  1. Monika
      5 lipca 2017

    Prawda z tymi bilbordami, sama wszystkie oglądam, kiedy stoję w korku

  2. Anna
      5 lipca 2017

    Staram się tego nie oglądać, ale faktycznie – takie plakaty same się wciskają w oko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *