Wykorzystaj poznański przystanek autobusowy do reklamy swojej firmy

Szukanie skutecznej reklamy nikogo w dzisiejszych czasach nie dziwi, dlatego agencje marketingowe poszukują coraz tonowych bodźców i sposobów docierania do kolejnych grup klientów. Większość agencji idzie w kierunku rozwoju szeroko pojętych mediów społecznościowych oraz Internetu i namolnych reklam, wyświetlających się dosłownie wszędzie. Jednak badania i statystyki pokazują, że nie tędy wiedzie droga do sukcesu. Masz więc niepowtarzalną szansę: zleć plakatowanie i czekaj na efekty. Pojawią się wkrótce!

Do kogo można dotrzeć w ten sposób?

Być może trudno jest nam sobie wyobrazić, że nie każdy dzisiaj ma czas na przeglądanie Facebooka czy Instagrama lub po prostu na siedzenie w Internecie chociaż pół godziny dziennie. Zresztą, dzisiejsze technologie śledzą nasze ostatnie wyszukiwania i podpowiadają tylko produkty, którymi wyraziliśmy zainteresowanie, nie dopuszczając do nas w zasadzie nic innego. Plakatowanie Poznania daje więc zdecydowanie szersze perspektywy i jest w stanie dotrzeć do tych osób, które są wiecznie zabiegane, ale nie posiadają biurowej pracy i nie są w stanie zainteresować się produktami czy usługami w ten konkretny sposób.

Warto czy nie warto?

Słupy ogłoszeniowe w Poznaniu czy bilbordy w dalszym ciągu są bardzo popularne i chętnie oglądane chociażby mimochodem podczas oczekiwania na mający nadjechać autobus. Nie to jest jednak najważniejsze – w taki sposób możemy dotrzeć do takich grup konsumenckich, do jakich nigdy byśmy nie dotarli za pomocą Internetu – zapracowane młode mamy, kierowcy zawodowi czy emeryci oraz renciści.


   2 komentarze


  1. Monika
      5 lipca 2017

    Brzmi to naprawdę sensownie!

  2. Anna
      5 lipca 2017

    Takie przystanki autobusowe są chyba najlepszym sposobem na reklamę, chciał nie chciał musisz na nim postać chociaż chwilę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *