Tradycyjna forma reklamy dociera dalej

Nie każdy jest w stanie uwierzyć w to, że plakatowanie Poznania jest w stanie przynieść nam jako firmie większe korzyści niż te wypływające z inwestowania na przykład w Facebooka czy reklamy związane z wyszukiwarką Google. Ta ostatnia uwzględnia najczęściej niedawno wyszukiwane przez nas produkty i następnie nas nimi katuje. Efekt najczęściej jest odwrotny do zamierzonego, ponieważ przez tę nachalność zwykle tracimy zainteresowanie taką usługą. Tradycyjne formy reklamy – tak zwane outdoor, jest od lat najskuteczniejsze i daje możliwość zainteresowania naszą ofertą zupełnie nowe grupy klientów. Odważ się i stwórz swoją kampanię plakatową.

Do kogo dociera taki rodzaj reklamy?

Przeglądarki internetowe są nastawione na śledzenie jednego rodzaju produktów czy usług, nie biorąc pod uwagę zmiany zainteresowania dalej osoby. Natomiast słupy ogłoszeniowe w Poznaniu mogą zostać dostrzeżone przez dowolną osobę oraz dowolną liczbę osób – wystarczy znaleźć odpowiednie miejsce, chętnie uczęszczane – i gotowe – dzięki takiej formie reklamy mogą zjawić się u nas klienci, którzy na przykład nigdy w życiu nie uczyli się tańczyć tanga, ale zobaczona na mieście nasza reklama takich poruszyła, że postanowili spróbować rozwijać tę pasję.

Jak działa marketing outdoor?

Plakatowanie Poznania można z powodzeniem zakwalifikować do tej właśnie kategorii, ponieważ jest wszystkim tym, co związane z umieszczaniem reklam – nieinwazyjnych jak te internetowe – na zewnątrz domów potencjalnych klientów, czyli na przystankach autobusowych, bilbordach, popularnych słupach z ogłoszeniami, a także w szkołach czy kawiarniach, dzięki czemu reklama dociera do różnego rodzaju klientów.


Comments are closed.