Wykorzystaj poznański przystanek autobusowy do reklamy swojej firmy

Szukanie skutecznej reklamy nikogo w dzisiejszych czasach nie dziwi, dlatego agencje marketingowe poszukują coraz tonowych bodźców i sposobów docierania do kolejnych grup klientów. Większość agencji idzie w kierunku rozwoju szeroko pojętych mediów społecznościowych oraz Internetu i namolnych reklam, wyświetlających się dosłownie wszędzie. Jednak badania i statystyki pokazują, że nie tędy wiedzie droga do sukcesu. Masz więc niepowtarzalną szansę: zleć plakatowanie i czekaj na efekty. Pojawią się wkrótce!

Do kogo można dotrzeć w ten sposób?

Być może trudno jest nam sobie wyobrazić, że nie każdy dzisiaj ma czas na przeglądanie Facebooka czy Instagrama lub po prostu na siedzenie w Internecie chociaż pół godziny dziennie. Zresztą, dzisiejsze technologie śledzą nasze ostatnie wyszukiwania i podpowiadają tylko produkty, którymi wyraziliśmy zainteresowanie, nie dopuszczając do nas w zasadzie nic innego. Plakatowanie Poznania daje więc zdecydowanie szersze perspektywy i jest w stanie dotrzeć do tych osób, które są wiecznie zabiegane, ale nie posiadają biurowej pracy i nie są w stanie zainteresować się produktami czy usługami w ten konkretny sposób.

Warto czy nie warto?

Słupy ogłoszeniowe w Poznaniu czy bilbordy w dalszym ciągu są bardzo popularne i chętnie oglądane chociażby mimochodem podczas oczekiwania na mający nadjechać autobus. Nie to jest jednak najważniejsze – w taki sposób możemy dotrzeć do takich grup konsumenckich, do jakich nigdy byśmy nie dotarli za pomocą Internetu – zapracowane młode mamy, kierowcy zawodowi czy emeryci oraz renciści.


   2 komentarze


  1. Monika
      5 lipca 2017

    Brzmi to naprawdę sensownie!

  2. Anna
      5 lipca 2017

    Takie przystanki autobusowe są chyba najlepszym sposobem na reklamę, chciał nie chciał musisz na nim postać chociaż chwilę.